.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رد صلاحيت‌شدگان گذشته به دنبال استراتژي جديد!
اين عده با شايعه تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.آنها با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازماندهي نيروهاي خود ...
رد صلاحيت‌شدگان گذشته به دنبال استراتژي جديد!

برخي از رد صلاحيت‌شدگان دوره‌هاي پيشين انتخابات مجلس شوراي اسلامي استانهاي شمالي كشور ، اين روزها بشدت به دنبال ايجاد فضاي تبليغاتي براي انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي هستند.
اين عده با شايعه كردن گرفتن تاييد صلاحيت براي ورود به عرصه انتخابات مجلس هشتم به دنبال حفظ نيروهاي تبليغات انتخاباتي خود هستند.
شنيده مي‌شود: اين افراد با برگزاري جلسات مختلف محفلي و اعلام اينكه ديگر كارشان تمام و در اين دوره تاييد صلاحيت گرفته‌اند در پي سازمان دهي به نيروهاي خود براي تبليغات انتخابات آينده مجلس هستند.
از سوي ديگر رييس دفتر هيات نظارت بر انتخابات شوراي نگهبان در استان گيلان در نشست‌هاي مختلف با اعضاي هيات‌هاي نظارت در شهرستان‌هاي گيلان به طور كلي اين مسايل را رد كرده است.
"حسن كربلايي" در نشست‌هاي ياد شده گفته است: زمانيكه هنوز هيات‌هاي اجرايي و نظارتي براي انتخابات مجلس هشتم تشكيل نشده است چگونه اين افراد دم از گرفتن تاييد صلاحيت در شرايط فعلي مي‌زنند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 مهر 1386
درساري هم يكسري از كانديدها از هم اكنون به تهران رفت و آمد ميكنند تا بتوانند مشكل رد صلاحيتشان را بر طرف كنند.
نا شناس 14 مهر 1386
دم خروس زیر کت عباسی نماینده رودسر!
آورده اند مردی از روستایی خروسی دزدید.اهالی روستا او را به چنگ آوردند و او که خروس را زیر کت خود پنهان کرده بود ،برای فرار از مهلکه قسم می خورد که به حضرت عباس خروس شما را من ندزدیدم.و مردم که از سادگی او در عجب مانده بودند با اشاره به دم خروس که از کت بیرون زده بود می پرسیدند دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!
این آقای عباسی نماینده شانسی رودسر و املش هم از این سادگی ها دارد.او که فردی ساده لوح و گمنام بود از رهگذر رد صلاحیت شدن مردان کار آزموده رودسری و املشی که الان هم تعدادشان کم نیست ، به نوایی رسید و شد نماینده شهر ما!!! اخیرا آقای عباسی برای اینکه نوار این شانس باد آورده پاره نشود دست به کارهای عجیبی میزند که یاد دم خروس را برای رودسری ها زنده میکند!عباسی اخیرا چهارشنبه ها با خودروی تویوتای دو کابینه ای که برای سرکشی اداره راه به رودسر فرستاده اند و نباید مورد سوئ استفاده شخصی قرار گیرد، استفاده تبلیغاتی نموده و به اتقاق فرماندار در مسجدی جایی که رای بیشتری در انتخابات از آنجا میتوان کسب کرد بساط خود را پهن کرده و در پی صید دل مردم نجیب منطقه و رای آنها در انتخابات افتاده است.از سوی دیگر سایه هر کس را که احساس کند ممکن است در انتخابات رقیب او باشد با تیر میزند.از جمله کسانی که با تیر او نقش بر زمین شدند شهردار موفق رودسر بود که مجبور شد خدمت در رودسر را رها کند و به مازندران و چالوس پناه ببرد.مدتی بعد او به دکتر زمانی بخشدار سابق زیبا کنار پیله کرد که رفت و آمدش را با مردم منطقه قطع نکرده بود و مشکلات آنها را پیگیری میکرد، و زیراب او را نزد عبداللهی استاندار سابق و درزی معاون سیاسی زد تا از فرماندار شدن او در رودسر و املش جلوگیری کند چون مشکوک شده بود که مبادا دکتر زمانی بعدها بخواهد از این حوزه کاندیدا شود!اینکار باعث شد یکی از بچه های لایق منطقه برای هر پست دیگری هم بسوزد.
عباسی که رویای پیروزی دوباره در انتخابات و کابوس رای نیاوردن او را لحظه ای رها نمی کند شده است مصداق یتشبث علی کل حشیش...! فردی بنام ر – ع مسئول سابق حراست صدا وسیما که بخاطر ناکارامدی و عدم صداقت از سوی مدیران حراست صدا وسیما ی تهران از کار برکنار شده و به لطف عباسی الان شده مدیر دفتر فنی و مشاور مدیر کل ارشاد استان که رودسری است از همین افرادی است که از نردبان عباسی بالا میروند.این فرد که واقعا دیپلم خود را به زور گرفته و پرونده مناسبی در صدا وسیما ندارد کاغذی را دست عباسی دادکه در مجلس از همه 13 نماینده استان امضا گرفت تا مسئول معزول حراست ناگهان بشود معاون اداری و مالی صدا و سیمای استان گیلان!
از کار عجیب نمایندگان استان بگذریم که در رودرواسی عباسی اینکار را کردند پررویی بعضی ها هم حدومرزی ندارد و کارهایی میکنند شگفت انگیز!در جلسه روز پنجشنبه شورای برنامه ریزی استان عباسی که به حمایت همولایتی های ر-ع مدیر معزول حراست صداوسیمای گیلان و بیعت او دلخوش کرده انتقام عدم انتصاب او را از مدیرکل صدا وسیما که با لجاجت در مقابل این افراد ایستاد و معاون اداری و مالی را از آستانه اشرفیه منصوب کرد گرفت و با صحبت علیه صدا وسیما خوش خدمتی خود را به فردی دیپلمه ،غیر متخصص ، معزول و پررو نشان داد تا در انتخابات روی او حساب کند.جالب است که این فرد با علی اکبری رقیب قدرتمند عباسی هم جداگانه بیعت کرده و جمعی از ما شاهد آن بودیم که حیرت کردیم از اینهمه سالوسی!!! اما عباسی به اینهم بسنده نکرده و اخیرا غلام کمر بسته حسن کربلایی رییس شورای نگهبان استان شده که او هم از مدیران دو شغله و معزول صدا وسیماست که دل خوشی از مسئولین فعلی صدا وسیما که نان و علیق او را قطع کرده اند ندارد.عباسی که میداند در رقابت سالم انتخاباتی نمیتواند شانسی داشته باشد، به امید مساعدت کربلایی و شورای نگهبان در رد کردن صلاحیت رقبا هرگونه خوش خدمتی را به کربلایی انجام میدهد تا جایی که کربلایی را به مهمانی شخصی در رودسر به حضور استاندار جدید قبل از معارفه برده و عجبا که همه میدانند کربلایی بود که با انتشار اعلامیه بر ضد قهرمانی و تهمت بی حجابی و بد حجابی به خانواده او، در مرحله اول او را از استاندار شدن محروم کرد.
حالا اگر فردا روزی دیدید فرزندان با تجربه و قوی رودسر و املش در انتخابات رد صلاحیت شدند راز خوش خدمتی های آقای عباسی را دریابید و تعجب نکنید.
اما شما خواننده عزیز رودسری و املشی و گیلانی تعجب نمی کنید از قسم حضرت عباس عباسی نماینده ما که دم خروس نمی گذارد باورش کنیم ؟؟؟!!!
بنده خدای گیله شرقی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.